torstai 21. marraskuuta 2013

JättiSalmiakki


Giant chloride

näin vapaasti käännettynä.

Käpysen jättisalmiakista piti tulla minulle sellainen liivari, mutta suunnitelmat kaatuivat siihen, kun sopivia värikavereita ei löytynyt tarjolla olevista joustocollegeista.

Leikkasin silloin taannoin innoissani Linnelin MIW- kaavalla itselleni hupparin...
Siis ennen kuin olin tehnyt tarvittavat kaavamuokkaukset.

Kaava on omalta osaltaan kiva ja mietinkin miksi se ei minulle oikein käy.
Sitten tajusin: Olen aivan liian harteikas tapaus sen sisään.
Kaava sopii sellaisille kapeaharteisille ja rinnakkaille naisille.

Tästä siis tuli aivan liian pieni minulle, mutta onneksi minulla on tuo pienempi
sijaiskroppa, jolle voin tällaisia tekeleitä työntää.


Etuosaan ei tullut vetoketjua suunnitelmista huolimatta, vaan tuollainen valekaitale.
Taskut on on muokattu tuollaiseen kolmion muotoon alkuperäisen suunnitelman mukaan.
Ne onnistuivatkin hyvin.


Pikkuneidillä on tarve samistella kaikkien kanssa, joten hänelle lopuista tämä:



Etuosan idea tuli siitä,  kun leikin
Tangram-paloilla. Suunnikas kylläkin puuttuu tästä hahmosta.


"Yksi pieni ankka lähti leikkimään, vuorten taakse kauas pois..."


Kaveriksi vielä Saimit ja toteamus, että seuraavaan kokoon on hypättävä.
Paidassa pohjana Sirkusheppa.

Ahdistaa, että valokuvaus siirtyy sisätiloihin, kuvien laatu ja tunnelma kärsivät kovasti. 
Pitänee hankkia parempi salama ja kuvankäsittelyohjelma.


3 kommenttia:

  1. Mulla on vähän samanlainen hyrinä, että en mahtuisi hartioistani siihen miw-kaavaan. Hyvä että käyttäjä löytyi hupparille :) Jättisalmiakista on moneksi. Ihania oivalluksia :)

    Ja mua kanssa pännii tämä pimeys. Kuvien otto on melkoista taiteilua, että saa edes jotenkin kelvollisia.

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo pikkuneidin paita ja muutkin vaatteet toki! Meidän pikkuisen lempilauluhan se siinä kuvassa. :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit :)